Systemy wideokonferencyjne dla firm - Kraków

Rozwiązania wideokonferencyjne, to nowa era w prowadzeniu i zarządzaniu biznesem. Ukłon w stronę home office, ułatwienie prowadzenia rozmów czy przekazywania treści połączonym ze sobą użytkownikom. Technologia znacznie ułatwiająca komunikację na odległość. Jest to połączenie doskonałej jakości obrazu i dźwięku, z prostotą obsługi i niemal nieograniczoną dostępnością. Dziś osiągalna również dla firm w Krakowie, dzięki ofercie MBM Electronics.

Zestawy i systemy do wideokonferencji Lifesize

Większość użytkowników Internetu, zapytanych o wideokonferencje, w pierwszej kolejności odpowiada – platformy typu Microsoft Teams czy Zoom. Niewielu jednak wie, że za wprowadzeniem do strefy business systemów wideokonferencyjnych stoją duże korporacje, które oferują swój sprzęt i niejednokrotnie posiadają własne aplikacje typu Skype, np Cisco Webex i chmurę.

Jedną z takich firm jest Lifesize, która jako pierwsza opracowała i stworzyła urządzenia wykorzystujące jakość High Definition do wideokomunikacji. Podobnie korporacje Polycom czy Harman, oferują kompletne systemy do wideokonferencji, oferując przy tym łączenie ze standardowymi systemami Microsoftu, dostępnymi szerokiej grupie użytkowników. 

Zalety wprowadzenia systemów wideokonferencyjnych do Twojej firmy

Niezależnie czy prowadzisz duże przedsiębiorstwo i zatrudniasz wielu pracowników, czy też prowadzisz JDG, spotkałeś się już zapewne z potrzebą wirtualnej rozmowy. Jest to sposób komunikacji, który znacząco upowszechniła praca zdalna i który zostanie strefie biznesu na długo, ze względu na prostotę i duże możliwości. Użytkownicy tego typu rozwiązań podkreślają ich zalety:
 
– poprawę komunikacji
– skrócenie dystansu między uczestnikami
– zapewnienie szybkiego kontaktu z partnerami
– możliwość organizacji konferencji w chmurze
– ograniczenie kosztów firmy
– wysoką jakość połączeń
 
Wideokonferencje organizuje się dziś nie tylko w firmach, jako spotkania kadry, ale także w celach edukacyjnych czy promocyjnych. Nie potrzeba wtedy rezerwować sal, ponosić kosztów zakwaterowania czy obsługi, by w prosty sposób przekazać odbiorcom treści na jakich nam zależy.

Kamera, monitor, mikrofon – czyli co powinien zawierać podstawowy zestaw do wideokonferencji? 

W najprostszych wariantach, do połączeń software’owych, opartych na programach teams czy bluejeans wystarczą właśnie kamera wideo (najlepiej full hd), monitor, mikrofon i sprzęt audio. Wszystko to, połączone w trybie plug-and-play za pomocą usb z komputerem rozmówcy, składa się na terminal wideokonferencyjny, wystarczający zwykle dla małych i średnich firm.

Dla dużych klientów biznesowych zaleca się natomiast systemy dedykowane pracy grupowej, z wewnętrznym protokołem IP. Dzięki inteligentnym funkcjom można w tym wypadku połączyć rezultaty pracy w różnych oddziałach i osiągnąć integrację systemów. Jest to rozwiązanie niestandardowe, stworzone z myślą o rozwoju klienta. 

Systemy konferencyjne i sprzęt do wideokonferencji w Krakowie

W naszej ofercie znajdują się oba rodzaje systemu do wideokonferencji, zabezpieczenie sprzętu i konfiguracja oprogramowania do wideokonferencji. Po rozmowie z klientem i analizie jego potrzeb, dostosowujemy zestawy wideokonferencyjne do sal spotkań, dbając przy tym o doskonałą jakość dźwięku, jakość full hd obrazu, acoustic fence i noiseblock. Starając się przy tym o sprawne działanie całego systemu i łatwość obsługi.